tiistai 5. kesäkuuta 2012

cause though the truth may vary this ship will carry our bodies safe to shore


eka duunipäivä, oli nähtävästi aika kiire ja asiakkaita tuli jokasesta suunnasta, vähintäänkin siinä kerkes tulemaa hiki vaikka ulkona alko sataakin sillä mitalla ettei ikinä.
chilli ensimmäinen duunipäivä, musta tuntuu että mä en pistäis ollenkaan pahitteeks jos jokanen päivä tulee olemaan tällänen että neljän tunnin sisään mahdutetaan ehkä maksimissaan viis ihmistä ketkä tossa käy edes kääntymässä. aattelin myös että voisin alkaa tuunailemaa joitain mun vaatteita saksilla ja vadillisella klooria. katellaan nyt mitä mä voisin saada aikaseks mun turhautuvan asenteen ja ajankäytön ansiosta!!

14 kommenttia:

  1. missä sää ees oot töissä :D

    VastaaPoista
  2. oijoi en kestä ku oot nii söpö tuitui

    VastaaPoista
  3. Miten tää on mahollista et laitat tänne just niit biisei joita mä oon huudattanu viimeset pari päivää putkee?? :D:D kivoja kuvia miksu!! :)

    VastaaPoista
  4. ano: mä myyn jätskii ja tollasta mikä-toi-on kioskihommassa!!

    ano: höpöt!!

    Paula: haha jag vet inte! kiitti =)

    VastaaPoista
  5. joo no kelpais yhtä rennot päivät... :-D ja kiva duunipaikka ylipäätään!

    VastaaPoista
  6. voitko linkkaa lisan blogin?

    VastaaPoista
  7. mist sait ton duunin? tuleeks sust isone?

    VastaaPoista
  8. Just, siellä vissiin kunnon kesä ?
    Oot huippu kuvaaja ? mikä kamera ? :D

    VastaaPoista
  9. tutustukko sä fbs sun blogin lukijoihin? ite lähetin sul pyynnön ni olis kiva jos hyväksyisit sen ;-)

    VastaaPoista
  10. ootko sä turusta päin vai mistä ? :D kun mulla sellanen jännä käsitys tullut jostakin.

    tosi upee blogi muuten, vuoden alusta asti oon seurannut! : d

    VastaaPoista
  11. vitsi sun blogi on nii makee, miten saat koko blogin tonne reunaan?

    VastaaPoista
  12. millä muokkaat pitkittäin olevat kuvat samankokosiks kun noi poikittain olevat? :) rakastan sun blogia!

    VastaaPoista
  13. iha mahtava blogi sulla! kuinka vanha oot? :D

    http://jannnika.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. mira: ihan loistava!

    ano: en mä jaksa, sorry!!

    ano: suhteilla, en tiiä ollenkaa =)

    Rosa: no jaa, en oo!! canon eos 550d =)

    ano: mä en jaksa enää hyväksyy niitä =D

    eetu: eip, oon lahesta. kiitti paljon!!

    ano: kiitosta, miten reunaa?

    Eevi: laitan saman pitusiks ku noi vaakatasosestki on!!

    jannika: tänkstäänks, oon viistoista =)

    VastaaPoista